FAQ

Hoe ontvang ik mijn tickets? Hoe ontvang ik mijn tickets?
Wanneer ontvang ik mijn tickets? Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn? Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?
Zijn er kortingen voor kinderen? Zijn er kortingen voor kinderen?
Heb ik mijn identiteitskaart nodig bij de uitwisseling en ophaling van mijn tickets? Heb ik mijn identiteitskaart nodig bij de uitwisseling en ophaling van mijn tickets?
Kan ik de tickets annuleren, retourneren en een terugbetaling ontvangen indien ik de tickets niet kan gebruiken? Kan ik de tickets annuleren, retourneren en een terugbetaling ontvangen indien ik de tickets niet kan gebruiken?
Ik heb een vraag of een klacht? Ik heb een vraag of een klacht?

Hoe ontvang ik mijn tickets?

Al uw tickets worden verzonden naar uw e-mailadres als e-tickets/vouchers. U dient uw e-tickets/vouchers af te drukken en een kopie mee te brengen naar Barcelona, waar u ze op aanvraag dient te tonen op de locatie of op de ontmoetingsplaats voor uw reservatie. Het is zeer belangrijk dat u alle informatie, die is afgedrukt op de e-tickets/vouchers zorgvuldig leest.
Terug naar FAQ

Wanneer ontvang ik mijn tickets?

Al uw e-tickets/vouchers zullen naar uw e-mailadres worden verzonden, onmiddellijk nadat uw reservatie werd bevestigd en de betaling is afgerond. Op uw reservatie op aanvraag zijn bijzondere voorwaarden van toepassing; lees hieronder het antwoord op de volgende vraag: "Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?".
Terug naar FAQ

Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?

Voor sommige evenementen, vooral als een een diner zijn inbegrepen, dient de reservatie bevestigd te worden door de locatie of onze plaatselijke leverancier in Barcelona. Meestal neemt dit minder dan 24 uur in beslag, dus normalerwijze ontvangt u nog dezelfde dag een antwoord uit Barcelona, of ten laatste de volgende dag (de eerstvolgende werkdag, indien de volgende dag in het weekend valt of een feestdag is). Dit noemen we "Een reservatie is op aanvraag". Wat er in de praktijk zal gebeuren is het volgende: wanneer uw reservatie wordt bevestigd door de locatie of onze leverancier, zullen uw e-tickets/vouchers naar uw e-mailadres verzonden worden en de betaling zal worden afgerond. Indien uw boeking niet kan worden bevestigd door de locatie of door onze leverancier (meestal omdat het evenement is uitverkocht) zullen wij u een e-mail zenden om u te informeren dat de reservatie niet bevestigd is en dat ze geannuleerd is. Indien uw uw reservatie geannuleerd en niet bevestigd wordt, wordt er geen geld betaald en geen betaling afgerond.
Terug naar FAQ

Zijn er kortingen voor kinderen?

Ja, kindertickets (KIND) zijn beschikbaar voor vele door ons aangeboden bezienswaardigheden in Barcelona. Het is belangrijk dat de leeftijdsgrens te verifiëren voor elk type van ticket alvorens u reserveert, aangezien de leeftijdsgrens varieert.
Terug naar FAQ

Heb ik mijn identiteitskaart nodig bij de uitwisseling en ophaling van mijn tickets?

Nee, de persoon die de e-tickets/vouchers presenteert op de locatie of op het ontmoetingspunt voor uw reservatie zal toegang hebben tot de zaal, bezienswaardigheid of tour.
Terug naar FAQ

Kan ik de tickets annuleren, retourneren en een terugbetaling ontvangen indien ik de tickets niet kan gebruiken?

Betaalde en bevestigde tickets kunnen normalerwijze niet worden geannuleerd, terugbetaald of ingewisseld voor een nieuwe datum. Desalniettemin kan de locatie en onze lokale agent proberen om uw tickets door te verkopen aan andere klanten of een terugbetaling te verkrijgen, maar we kunnen niets beloven. Meer informatie over onze annuleringsvoorwaarden is the vinden onder "Contact" in het hoofdmenu.
Terug naar FAQ

Ik heb een vraag of een klacht?

Bij vragen of in het onwaarschijnlijke geval dat u klachten heeft, kunt u bij ons terecht, wij verzoeken u vriendelijk, contact met ons op te nemen door een email te sturen naar helpdesk@ticmate.com of ga naar “Contact” op onze website. Let er op dat alle vragen en/of klachten niet later dan 14 dagen na de voorstellingsdatum/wedstrijddatum/evenement datum naar ons gestuurd kunnen worden. Als we vragen en/of klachten na die 14 dagen krijgen dan zijn we niet in staat om u van dienst te zijn!
Terug naar FAQ

 

070 891 26 05 070 891 26 05 E-mail E-mail


In winkelwagen